środa, 30 kwietnia 2014

1 O U T F I T !


hei!

Od razu przepraszam ,że mnie tak dłuqo nie było ale naprawdę miałam kilka spraw rodzinnych do załatwienia więc niestety nie moqłam dalej pisac postów.

A więc jak sama nazwa mówi pokaże wam dziś 2 outfity letnie
iż za nie całe 2 miesiące mamy wakacje a temperatura wzrasta co dziennie więc ...

A więc zapraszam ! ( Napiszcie w komentarzu czy chcielibyście ,abym naqrywała filmiki)

NR.1

  • Zwykła różowa bokserka czarne spodenki balerinki w ćwieki biało-czarne i brązowa torba. Nie zpominajmy o naważniejszych dodatkach czyli troszkę biżuteri na tym outficie jest to branzoletka ,ale oczywiscie nie musi to być branzoletka. I okulary przeciw słoneczne.
    OUTFIT ciekawy ,iż no trudno się ubrać na lato zwłaszcza do miasta ,iż nie nosimy takich rzeczy ba co dzień a pamiętajmy ,że wakacje trwają tylko 2 miesiące :)  

    NR. 2


  • Tu widzimy akurat spodenki w ćwieki zwykłą białą krótką bluzeczkę i zwykłe vansy.
    Tu także nie możemy zapomnieć o branzoletce pasującej do spodenek przy spodenkach

    Mam nadzieję ,że pomoqłam i już nie będzie kłopotów z ubieraniem się w lato czy nawet w cieplejsze dni.  :)



Właściwie moqę wam pokazać kilka swoich ,, Przypadkowych zd,, Brzydkie ale są :)

PAPAPA!

14 komentarzy:

  1. Zakochałam się w tym blogu. *-*

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwszy outfit jak najbardziej na tak :)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  3. nie nooo piękna jesteś :D
    fajny blog:)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog i post :)
    obserwacja za obserwacje?
    jeśli tak to zacznij i daj znać ;)
    n0-p3rspeciv3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super outfity! :) I zdjęcia :) Masz genialnego bloga, taaak miło tu u Ciebie!
    Jeżeli spodoba Ci się mój blog - zaobserwuj, będzie mi miło:)

    ✿ ONCEETHOUGHT.BLOGSPOT.COM ✿

    OdpowiedzUsuń
  6. ale świetny wpis :) bardzo fajne outfity ! ;*


    zapraszam - http://nikoladrozdzi.blogspot.com/ ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Ladnie wyszlas na tym pierwszym zdjeciu od lewej :)
    Fajne buty z pierwszego zestawu

    OdpowiedzUsuń
  8. Ani jeden ani drugi outfit nie jest w moim stylu, choć osobiście skłaniałabym się do ubrania pierwszego ;)
    A cd. tego, że robi się coraz cieplej... Wybacz, patrze za okno, ale widzę tylko chmury.
    Pozdrawiam,
    Lina

    OdpowiedzUsuń
  9. 1. zestaw jest świetny :)
    obserwujemy? odp. u mnie, na pewno się odwdzięczę
    http://dreamsstation.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne OOTD i naglowek :)
    śliczne zdjecia ;]
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  11. ubrałabym pierwszy outfit:) jesteś śliczna!

    http://kasauchanel.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  12. rewelacyjne zdjęcia :D widać, że moda to twoja pasja!


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń